הדפסה על דלתות

הדפסה על דלתות

DOOR

הדפסה על דלתות

הדפסה על דלתות

הדפסה על דלתות היא כיוון חדש ויוצא דופן למדי לא רק בעיצוב פנים, אלא גם בפרסום.אצלנו ניתן להדפיס על דלתות עץ \ פח \ אלומינים כל תמונה שתרצו. ההדפסה על הדלת היא באופן ישיר. כאשר ישנה דלת בצבע כהה ניתן להדפיס עליה גם בצבע לבן.

אנו נדפיס לכם כל תמונה שתרצו על דלת, רק השמיים הם הגבול…

הדפסה על זכוכית

GLASS

הדפסה על דלתות

הדפסה על דלתות היא כיוון חדש ויוצא דופן למדי לא רק בעיצוב פנים, אלא גם בפרסום. הדפסת דלתות דיגיטליות מחליפה במהירות מדבקות צילום מהשוק בזכות:

  • איכות תמונה מעולה שנמשכת שנים רבות;
  • עמידות 
  • אין בעיות בעת הדפסת תמונה עליהן.

אנו מסוגלים לספק לכם את שירות ההדפסה על דלתות עם מגוון רחב של תמונות אשר ישדרגו את חלל הפנים שלכם בצורה יוצאת דופן, או שיכולים לשמש גימיק פרסומי מצוין עבור החברה שלכם, על ידי הדפסה על דלתות לוגו החברה או המוצר המקודם.

הדפסת UV על דלתות. מה זה?

הטכנולוגיה של הדפסת תמונות על דלתות מאפשרת להטמיע תבנית על מגוון רחב של משטחים (עץ, זכוכית, פלסטיק, עור וכו '), ממש כמו על נייר. הדפסת UV ישירה מתבצעת בצורה הבאה: דיו מיוחד מוחל על משטח הדלת ומתקשה בהשפעת קרינה אולטרה סגולה ומשאיר דפוס יפה ועמיד. התהליך כולו מתרחש די מהר, והתוצאה מסוגלת להרשים אפילו את האדם הכי אדיש.

מדוע הדפסת UV טובה?

הדפסה על דלתות העשויות ממגוון רחב של חומרים;

  • עמידות בפני גורמים חיצוניים כמו אור, מים, שינויי טמפרטורה, מה שאומר שניתן להחיל הדפסה על דלתות פנימיות וחיצוניות כאחד;
  • תקופת השימור הגבוהה ביותר של איכות התמונה המיושמת על הדלת;
  • הדפסת מגוון רחב של תמונות;
  • אפשרות הדפסה על דלתות כהות / שחורות;
  • בעת ההדפסה נשמרים כל הצבעים הקיימים בתבנית;
  • דרך מהירה ומקורית למדי לעיצוב דלתות;
  • הדפסת UV היא דרך זולה יחסית ליצור סגנון ואווירה חדשה לחדר;
  • חומרים בטיחותיים לחלוטין, ידידותיים לסביבה שאינם פולטים חומרים מזיקים, אינם מכתימים משמשים להדפסת UV;
  • טיפול פשוט למדי באיטום על הדלתות, במהלכו ניתן להשתמש בבטחה בחומרי ניקוי נוזליים.

 

טיפול בתמונה המודפסת על דלתות

אם כבר מדברים על טיפול בדלתות מעוטרות בהדפסת תמונות, אנו מבינים שיש יתרון נוסף: הדפסת תמונות אינה גחמנית כלל ואינה דורשת טיפול מיוחד. מדי פעם צריך רק לנגב את הדלת עם במטלית לחה רכה. נכון, דלתות זכוכית דורשות תחזוקה תכופה יותר בשל יכולתן להבליט בצורה ברורה יותר טביעות יד, כתמים וכו '. ניתן לפתור בעיה זו באמצעות מטלית יבשה ומנקה זכוכית או מראות.

הדפסת תמונות "לא מפחדת" מחומרי ניקוי, כולם למעט אבקתיים. שפשוף חלקיקים קשים על פני השטח עשוי לקבל שריטות קטנות. עבור השאר, כימיקלים מודרניים אינם גורמים לכתמים, שטיפה או טשטוש חלקי של התמונה.

מדוע הדפסת דלתות פופולרית?

אולי אתה שואל: "מדוע הדפסת UV על דלתות מבוקשת כל כך?" התשובה היא פשוטה: יש רק יתרונות ואין חסרונות בכלל.

ראשית, הדפסה על דלתות היא גישה מעניינת מאוד לקישוט החלל שלך.

שנית, היא יכולה לשאת משמעות אינפורמטיבית מסוימת: למשל, אם הדלת מעוטרת בעלילה מצוירת, ככל הנראה, חדר ילדים מסתתר מאחוריה, ותדמית לוגו החברה על הדלת במשרד "תנחה" את הדרך הנכונה. הדפסת תמונות על הדלת יכולה להיות גם עוזרת טובה לקידום מוצר או שירות, מכיוון שתמונה המודפסת על דלת היא מהלך פרסומי נהדר.

שלישית, זה תענוג להתבונן במבטים המתפעלים של האורחים או המבקרים ולהקשיב למחמאות המדגישות את מקוריותך.