הדפסה על קאפה

הדפסה על קאפה

CAPA

הדפסת תמונות על קאפה

הדפסת תמונות על קאפה

קאפה הינו חומר מוקצף קשיח. אנו בפיקסלים מדפיסים ישירות על גבי הקאפה, לא מדבקה! דבר המקנה עמידות לשנים רבות. ללא דהיית צבעים.

הקאפה מגיעה ב- 2 עוביים 5 מ"מ ו- 10 מ"מ.

ניתן להדפיס אצלנו על קאפה החל מגודל 40*60 ס"מ ומעלה במחירים מאוד אטרקטיביים!

תמונות קאפה

הדפסה של יצירות ותמונות על קאפה זה דבר שכדאי לכם מאוד לעשות אם אתם רוצים ליהנות מהפקה של היצירה שלכם על חומר איכותי שתוכלו להפגין לראווה במקומות שונים. זה לא משנה אם אתם רוצים את התמונה בגלרייה או סתם בסלון הבית שלכם, זה יהיה מומלץ כמובן להשקיע כמה שיותר בחומר שעליו אתם בוחרים להדפיס. אפשר לומר שרבים בוחרים באפשרות של הדפסה על קאפה, וזאת בגלל המחיר האטרקטיבי  והמראה המושלם שזה יכול להעניק.

למה לעשות הדפסה על קאפה

המקרים הפופולאריים ביותר שאמורים לגרום לכם לבחור באפשרות של הדפסה על קאפה הן אם אתם רוצים לשים תמונה שלכם על קאפה ואז למסגר אותה למשל או שאתם מעדיפים לחילופין ללכת בנתיב אחר, כמו השארת התמונה שלכם ללא מסגרת.

בכל אופן, כדאי לכם לדעת שאם אתם רוצים להפיק את התמונה שלכם על דפוס ופשוט להדפיס אותה, אתם תוכלו לעשות זאת בקלות רבה למדי אצל אביבית במסגרת, שמתמחה בהפקה של תמונה ומסגור שלהם באופן מרשים במיוחד. אנו בטוחים שלא תתאכזבו מזה אף לא מעט.

בדרך כלל אנשים בוחרים להדפיס על קאפה בכדי להציג תמונה מעניינת בצורה הרבה יותר יפה ואלגנטית. אין ספק שזו דרך נהדרת לעשות זאת, ואם זה נשמע לכם מעניין, מה שאתם יכולים לעשות זה פשוט לשים לב שאתם בוחרים ליצור קשר עם איש מקצוע בתחום או מקום שיוכל לדאוג להדפסה על קנבס. אנו כמובן שנמליץ לכם ליצור קשר אך ורק עם אביבית במסגרת שתדאג ותשמח לעזור לכם. פשוט תעשו לעצמכם טובה ותדאגו לטפל ברצונות שלכם על הצד הטוב ביותר ועם אנשי המקצוע שמבינים את התחום שבו הם עוסקים באופן אופטימלי.