הדפסת מדבקות קיר

הדפסת מדבקות קיר

DECALES

הדפסה על מדבקות קיר

הדפסה על מדבקות קיר

ביצוע הזמנה של הדפסת מדבקות קיר דרך האתר והבאת הטפטים והמדבקות עד דלת הבית

הדפסה על זכוכית

GLASS

הדפסת מדבקות לקיר

ציורי קיר היו פעם בשיא הפופולריות, אך כיום הם לא ממש מעוררים את ההתלהבות של אנשים, מעצבים וכו'. בסיס הנייר איבד במהירות את כוחו, לא נשמרה בהירות התמונה ועמידותה, והבחירה במוצרים כאלה הייתה מועטה מאוד.

כיום הדפסת תמונות על טפטים הגיעה לרמה אחרת. איכות התמונה מושלמת, כל הפרופורציות נשמרות ואפילו הפרטים הקטנים ביותר לא נשכחים.

הדפסת טפטים בהתאמה אישית היא דרך נהדרת לשנות במהירות ובזול את מראה הבית או המשרד, ואנחנו מוכנים לעזור לכם בכל דרך! בית הדפוס מדפיס על טפטים מנייר וויניל באיכות מרבית. בנוסף ליישום דפוסים מסורתיים, הדפסת טפט תלת-ממדית אפשרית, אשר תהפוך לא רק את מראה החדר, אלא גם תשנה חזותית את הגיאומטריה שלו.

הדפסה על טפטים – צור סגנון משלך

טפט הוא באופן מסורתי הדרך הפופולרית ביותר של קישוט פנים. כיום הבחירה בחומר זה היא פופלרית מאוד. בכל חנות ניתן למצוא עשרות דגמים, שונים בצבע ובמבנה. אבל גם עם מגוון כזה, זה יכול להיות קשה למצוא בדיוק את מה שאתה רוצה לראות כל יום בבית שלך. יתר על כן, כיום זה מאוד אופנתי להתבלט, ליצור פנים מקוריות, להשתמש בשירותי המעצבים. ולעיתים קרובות לא קל ליישם את הרעיונות של אנשי המקצוע. אבל יש פיתרון נהדר לבעיה. אתה שולח אלינו במייל את התמונה שאותה אתה מעוניין להדפיס כטפט קיר והוא מיוצר עבורך. עם גישה זו, אתה מקבל חומר מקורי באמת שלאף אחד אחר לא יהיה…

כל ציור וקישוט על הטפט שלך

ראוי לציין כי פשוט קוים ודפוסים חסרי משמעות יכולים לשמש קישוט, או להחיל תמונות שלמות ואפילו עותקים של צילומים אישיים על הטפט. בהתאם לתמונה שנבחרה, רזולוציית ההדפסה יכולה לנוע בין 720 ל 1440 dpi. התמונה מוחלת עם דיו מיוחד שיכול לסבול בקלות חשיפה לאור השמש ולחות.

ללא תפרים

פלוס נוסף של טפטים מודפסים הוא העובי שלהם. זה 130 ס"מ, שזה הרבה יותר מזה של חומרים קלאסיים. המשמעות היא שפחות תפרים יישארו בעת ההדבקה.