אותיות תלת מימד

3D

הדפסת אותיות תלת מימד

הדפסת אותיות תלת מימד

לוח מוקצף קשיח במיוחד המגיע בעובי משתנה החל מ-3 ועד 20 מ״מ – מתאים בעיקר לשימוש פנימי או חיצוני קל, החומר בעל יתרונות המאפשרים גמישות בתכנון וחיתוך, וספיגה טובה של צבע ובעל מרקם חלק ללא ברק במראה מאט. יש אפשרות להדפסה ישירה  בחזית או צביעה מלאה של הלוגו כולל דפנות. 

אותיות פרספקס

שלטים מפרספקס מחזיקים מעמד לאורך זמן והם משמשים לרוב כשילוט לעסקים מסעדות וחנויות למיניהם. שלט פרספקס הוא חומר קשיח ובעל שקיפות וברק המדמה זכוכית. מגיע בעובי משתנה וצבעים שונים לבחירה או הדפסת צבע על גבי לוח שקוף. ניתן לשלב את השלט בשימוש חיצוני ופנימי,עיצוב דקורטיבי למשרדים – בהדבקה שטוחה או מורחק באמצעות ספייסרים. 

אותיות פי.וי.סי קשיח בצביעה

לוח מוקצף קשיח במיוחד המגיע בעובי משתנה החל מ-3 ועד 20 מ״מ – מתאים בעיקר לשימוש פנימי או חיצוני קל, החומר בעל יתרונות המאפשרים גמישות בתכנון וחיתוך, וספיגה טובה של צבע ובעל מרקם חלק ללא ברק במראה מאט. יש אפשרות להדפסה ישירה  בחזית או צביעה מלאה של הלוגו כולל דפנות. 

אותיות אלקובונד / אלומיניום

לוח לוקובונד, מורכב מ-2 לוחות אלומוניום חזקים במיוחד המוצמדים בינהם באמצעות ליבת פוליאתילן פלסטי חזק. מדובר בחומר חזק במיוחד העמיד בכל תנאי מזג האוויר. המגיע בעובי 4 מ״מ וניתן להתקנה שטוחה או מורחק באמצעות ספייסרים. ישנם לוחות המגיעים בצבעים מטאליים, כמו זהב, כסף, מוברש, מראה, עץ, טקסטורה ועוד…

שלטי לוגו תלת מימד

הדפסת תלת מימד של לוגו נהוגה בכל רחבי העולם. זו הזדמנות ייחודית לגרום לחברה שלך להתבלט בסביבה תחרותית. בית הדפוס מקבל קבצים להדפסת לוגו, כתובות, סיסמאות בצורות שונות, גדלים, צבעים ותצורות שונות.

פופולריות השירות

כל חברה ואפילו יזם שרק מתחיל ומתאמץ להיכנס לשוק משתמש בכלי שיווק בכדי להפוך לפופולרי את החברה, הפרויקט, הסחורה שלהם. במקרה זה מומלצת הדפסת לוגו תלת מימד אשר מספקת צורות וגוונים שונים וכן, כיתוב וטקסט אינפורמטיבי.

עבודה זו מצריכה את מלוא תשומת הלב ודורשת טכנולוגיה מודרנית המסוגלת לייצר דברים מרשימים ואיכותיים.

שירותי לוגו של הדפסת תלת מימד

הדפסת FDM תלת-ממדית רגילה:

שיטת שכבה אחר שכבה:

הטכנולוגיה מאפשרת להגדיר הדפסה במדפסת תלת מימד של מוצרים שונים, ממגוון רחב של חומרים, בעלי מאפיינים שונים. באמצעות תהליך זה, בית הדפוס שעוסק בהדפסת התלת מימד מקבל הזדמנות להדפיס במהירות ובזול מוצרי תלת מימד.

הדפסת לוגו תלת מימד בדיוק רב !

דיוק גבוה- הדפסת 3D:

שיטה מדויקת במיוחד של הדפסת מודלים במדפסת תלת מימד על ידי התקשות שרף פוטופולימר בהשפעת קרינת UV.

בית הדפוס שלנו שלנו משתמש בטכנולוגיה זו כדי ליצור אובייקטים בגיאומטריה מורכבת במדפסת תלת מימד.

כדי לגלות כמה עולה הדפסה תלת-ממדית, עליך לקחת בחשבון גורמים רבים כגון משקל, משך מדפסת התלת-ממד, סוג שרף הפוטופולימר ואחרים. לצורך חישוב מדויק של מחיר הדפסת התלת ממד של מוצר, עליכם לשלוח לנו קובץ של דגם תלת ממדי במייל: [email protected]

חשוב לדעת לפני שמזמינים הדפסה במדפסת תלת מימד!

אחוז המילוי הפנימי של מודל התלת מימד:

משפיע על חוזק ומשקל המוצר.

בתוך המוצר התלת-ממדי, המדפסת תדפיס רשת מקשיחה המחלקת את העומס. 

המילוי יכול לנוע בין 0% ל- 100%, תלוי ברצונך ובתנאי ההפעלה של המודל התלת-ממדי. ריפוד חלקי מסייע בהפחתה מרובה בעלויות ההדפסה ובזמן הדפסת הדגם.

תומך באלמנטים מודליים תלת-ממדיים:

נדרשים תומכים לבניית האלמנטים התלויים של המודל.

מכיוון שהדפסה במדפסת תלת-ממדית מתרחשת בשכבות, במהלך תהליך ההדפסה, כל שכבה חדשה נופלת על הקודמת. אם למודל התלת מימד שלך יש אלמנטים תלויים (שאין להם תמיכה תחתיהם), בשלב ההכנה מראש אנו נבנה תמיכה, אשר לאחר מכן תיווצר על ידי מדפסת תלת מימד.

עובי הדופן של המוצר המודפס בתלת מימד:

עובי הדופן, כמו המילוי הפנימי, משפיע על חוזק ומשקל הדגם.

בעזרת מילוי פנימי חלקי של המוצר, נוכל להגדיל את חוזק המודל התלת-ממדי על-ידי הגדלת עובי הדופן. עבור דגמי תצוגה, אבות טיפוס, אלמנטים דקורטיביים ומוצרים שאינם חשופים לגורמים חיצוניים ולחץ פיזי, משתמשים בדרך כלל בעובי דופן של 0.8 מ"מ. למוצרים אשר כן חשופים לגורמים אלו, מומלץ עובי דופן של 1.2 מ"מ ומעלה.

 

דוגמאות נוספות